CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Sabtu, 7 April 2012 | 9:08 PG | 0 COMMENT

ASSALAMUALAIKUM

Hello peeps !
mood malam ni sangat lah bengang dengan perempuan yang tak reti buat kerja tapi menyuruh je lebih !
grrrrrrrrrrrrrrr !
haih ! pantang betol aku, 
macam kau tak ada kaki nak jalan ,tak ada tangan nak ambil!
menyuruh orang laju je ,
kau ingat aku ni kerja kedai makan .
kalau berbayar okey lagi lah walaupun aku tak suruh &pantang gila orang menyuruh aku,tapi dia buat kerja alahai boleh dikira dengan kuku !
menyampah la aku dengan kau,
kau ingat orang suka kau macam tu ?
alahai , tak boleh dikira berapa ramai yang tak suka cara kau .
kesian sepupu sepupu aku,kena ugut !
aku nak bunuh diorang kalau diorang complain apa aku buat .
sorry lah !
aku geram teramat sangat .
tengok muka dia je aku menyampah,
aku tahu korang pun menyampah sangat 
siap ada yang lari dari jumpa dia sebab tak nak disuruh buat kerja :P
makcik makcik yang lain pun tak berani nak tegur aku .
takot aku marah,
diorang dah paham .
dia je macam tak ade perasan .
buat2 tak bersalah .
haih,geramnya . .
tergamam kau dengar aku jerit dpan orang ramai !
kau ingat aku robot yang kau boleh suruh2 je !
HELLO !
NURIN AFFIRA BT IDRIS berani nak melawan cakap orang okey 
dengan ALLAH je tak berani .
sekali aku ngamuk diam semua .
kau ingat aku baik ,lembut je ,aku suka lah ye ?
please lah !
mulut murai !
kalau aku gantung mulut kau tu ,tak tahu lah apa rupanya .
suka sangat menyuruh !
YA ALLAH GERAMNYA AKU !
nak redakan marah solat & tidur :)
bye :P
PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN