CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Selasa, 10 April 2012 | 6:41 PG | 0 COMMENT

Assalamualaikum

Hai peeps ! :)
Nurin tak tahu lah kenapa dengan hati Nurin hari ini :'(
maaf awak andai saya katakan saya rasa hati saya tak ada perasaan malam ini . 
maaf andai layanan saya malam ini akan membuatkan awak bosan -,-'
haih ! kenapa lah kau hati ♥ ?
mungkin disebabkan kita dah lama tak bermesra kot ,ceh.hahaha
mesra lah sangat . dalam phone je pung !
setahun sekali je jumpa . 
lagipun sejak dua menjak ini kan ,kita dah jarang sangat bersms ,call pun kurengkan ? :)
tak apalah , nak buat macam mane dah sibukkan . :)
tak kisah sikit lah . sikit je -,-'
nanti bila dah nikoh pun, tak boleh bersms & call hari2 .hehehe
lagi2 kalau dua2 koje  :)
tapi dah boleh duduk dekat dekatlah kan :)
hehehehe

*
*
*
Wahai hati , janganlah meragam malam ini ye :)
sebab esok dia cuti so,boleh lah borak lama sikit malam ni.
sekian awak semalam , call saya ,saya just jawab heh ! je.
hahahah
mamai lah call pukul 1 pagi memang leno den tido :)
awak pulak kacau , memang tu je lah yang mampu saya jawab .hehehehehe
sabo je lah ye :P


si gemookk rindu lah kat awak  .
kenapa hati saya rasa awak dah tak macam dulu ye ?
hmm . macam dulu ,  penyayang , ambil berat . hmmm . :'(
mungkin sebab awak sibuk kot *sedapkan hati*
tak apalah saya belom sah jadi isteri awak lagi,
awak ada hak nak pergi mana ,nak buat apa .*tapi selalu ambil tahu je :P*

*
*
okey tadi terbaca status dekat fb ayah awak, hari ini genap 25 tahun perkahwinan ayah & emak awak.
selamat hari ulangtahun perkahwinan pakcik & makcik 
sweet je ayah awak bagi lagu Kopratasa - PERMATA UNTUK ISTERI  .
Alahai ,sweetnya .
anak nya boleh tahan juga lah tapi tak sesweet ayah & emaknya :)
hahahaha . .
Tak lama lagi ulangtahun perkahwinan Ayah & emak saya pula ♥ :)
ALHAMDULILLAH  hubungan mereka tetap kekal sehingga kini , Insya-ALLAH hingga akhir hayat mereka .
walaupun baru 20 tahun perkahwinan :)
sayang ayah & emak .

*Gambar zaman dahulu kala :)*

PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN