CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Jumaat, 6 April 2012 | 5:41 PTG | 0 COMMENT

ASSALAMUALAIKUM


Hai !
ianya bertambah sakit & aku tak boleh nak buka mulut. :'(
nak makan pun agak susah .
emak !
masak bubur  :P
bila ianya akan berakhir :'(
ya ALLAH,Kau sembuhkan lah penyakitku ini.
walaupun ianya hanya sikit kesakitan yang kau beri tapi ianya tetap sakit 
sejak 2 3 menjak ni ,asyik rasa nak demam je .
bulan lepas dah demam ,takkan bulan ni nak demam lagi :'(
tak larat +_+'
adakah ini disebabkan pengambilan produk tambahan ?
grrrrrrr !
sabar je lah .
okey lah tak ada mood nak bercakap banyak,
nak mandi & mahu menyibuk dirumah sepupu :P
hari ni dah ramai yang datang rewang kalau orang depan rumah tk tolong ,macam polik jo key ?
hehehe :'(
good morning :)
PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN