CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Jumaat, 6 April 2012 | 9:02 PG | 0 COMMENT

ASSALAMUALAIKUM

Hai !
(tak ada mood)
nak gelak pun susah ,kena menahan sakit :'(
hari ini rasa macam nak demam sana sini sakit :'(
sebenarnya puncanya dari lumpangen je (ulser mulut)
ulser tu membengkak ,ntah bila mau baik pun aku tak tahu lah.
sakit ! :'(
sabtu ahad ni dah lah ada kenduri kawen rumah sepupu (depan rumah je)
takkan sebab ulser ni tak pergi rumah sepupukan ? 
macam mengada -ngada pulakkan .
so,tadi ada lah tolong sikit menyemak dekat rumah tu. muka ketat je,
tapi bila dah jumpa makcik2 & sepupu2 kalau tak gelak tu ada something la antara kami .
ada je cerita yang nak digelakkan ,
lastly gelak juga dengan sakit2 ni,cuma slow sikit dari biasa . hehehehe
disebabkan muka kaku macam tu je 
makcik aku cakap aku pakai botox !
hahahaha
celah mane duit buat botox pun aku tak tahu lah.
kalau dia cakap aku pakai susuk tu boleh terima kot sebab murah 
tapi tak pakai semua benda benda karut marut kelapa parut tu ye .
nak cantik tak perlu botox & susuk
ambil wudhu sebagai air harian kita setiap kali cuci muka ./
insya-ALLAH 
teserlah keayuaan anda :)
okey muka aku kaku!
sekian karangan merepek saya pada malam ini :P
bye 
selamat malam semua 
melayan mata dah layu =_=
PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN