CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Jumaat, 13 April 2012 | 7:51 PG | 0 COMMENT

ASSALAMUALIKUM

Hai pakwe makwe yang dikasihi sekalian .
menaip nya saya disini ialah ingin ber ber . . ber . .
ber apa ye ?
berceloteh lah ye ,
berkenaan dengan KOLEKSI :)
seperti kita semua tahu , malaysia semakin berkembang  .
& perubahan fesyen pun semakin berubah ,
pada masa kini pelbagai jenis tudung yang digayakan oleh penduduk luar negara dibawa ke malaysia .
Antaranya tudung dari INDONESIA  yang rakyat MALAYSIA kini gemar memakainya 
kerana ianya mudah ,ringkas & pantas .
sarung je, lepas tu boleh buat apayang kita suka 
tidak merumitkan si pemakai :)
sebenarnya tadi Nurin basuh tudung sarung tu, pastu makcik perasan. & then dia cakap 
amboi kau kak belum kerja lagi tudung dah penuh 1 baldi .
hahahha
acik , tu baru 6 helai je kot , tu pun bukan pakai sangat pun,
ada lagi 1 bakul tudung bermacam macam jenis,pilih je. hahahaha
aku pun rasa tudung aku terlalu banyak,tapi pakainya dak juga , 1 2 je yang dipakai yang lain beli pastu simpan buat koleksi :)
hahahaa
sampai roomate dekat kolej boleh pinjam. dia cakap "nurin,lain kali kau beli warna lain, & then kau buka kedai dalam bilik untuk sewa tudung dekat kau , ikut hari . hahaha 
memang kerja aku beli tudung je lah ye ?
ni pun dalam proses nak beli lg 5 helai tudung bawal rambu ramba .hahaha
emak cakap ,bukan lawa pun. berambu ramba macam apa ntah .
tapi kakak minat emak, 
bising juga emak tu sampai 5 helai aku beli :)
kalau bukak kedai tudung ni boleh dah ni kan ,tapi kena beli lagi banyak stock :)
cadangnya nak berniaga jual tudung dirumah tetapi emak cakap,susah nak laku sebab kalau tudung dia ikut musim,kalau dah tak ada musim tudung tu rugi je lah kan, tak jual habis .
betul jugakkan ?
setiap kali nak beli tudungkan mesti si dia cakap , membazir sebab dah terlalu banyak sangat tudung kat bakul tu tapi tak dipakai pun. 
saya suka mengumpul koleksi tudung ,kerongsang & seangkatan dengannya. hahaha
 hari tu sanggup beli kerongsang sampai rm20 .
aduhai , kalau emak tahu memang bebel dia tak sudah la. hehehe
tapikan aku pakai 1 2 je kerongsang tu.hehehe
nampak tak betapamembazirya anak en .IDRIS :)
hehehe
almaklumlah seorg je anak perempuan , barang tak ade kongsi kongsi tu yang melampau berbelanja .hahaha
sekarang nak buat koleksi beg tangan pulak lah, sekarang ada 1 kotak ,semua beg tangan, nak beli lagi untuk koleksi .hahaha
ni pun masih ada yang tak terpakai lagi ,belina bukan main :)
nafsu wanita pada barangan yang cantik cantik, 
pantang nampak yang cantik mesti nak beli :)
sampai setiap kali shopping wajib keluar duit & beli barang,tak kisah lah apa pun barang tu .
kawan kawan terkejut tengok Nurin shopping, kuat betul shopping .
hujung bulan tak ada duit,tenganga kau .hahaha
tapi kalau shopping dengan kawan yang kaki menghalang, okey lah kurang sikit keluar duit. hehehe
Okeylah sampai disini sahaja celoteh saya,panjang panjang nanti bosan pulak si pembaca ni :)
bye 
wassalam 
selamat malam warga malaysia :)

PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN