CHERRY VANILLA
OWNERLINKTUTORIALENTRY

________________________________________________________________________________________
Isnin, 21 Mei 2012 | 4:11 PG | 2 COMMENT



ambil bantal tutup muka & menangis puas puas :'(
YA ALLAH ,dugaan apa lagi yang kau beri padaku ?
adakah dia akan pergi buat masa terdekat ini ?
aku belum bersedia untuk menerima berita kehilangannya :'(
disebabkan ini kau dah tak nak selalu berhubung dgn saya ?
hm . . ya allah , kuatkan hati hambamu ini 
aku tahu ,dugaan yang kau beri ini kerana kau sayang kan aku ,kau tahu aku boleh laluinya 
tetapi aku tidak yakin & tidak mampu untuk menempuhinya :'(
sekali lagi air mataku mengalir deras tanpa boleh ku tahan 
*saya memang kuat menangis, pantang tahu cerita sedih :'(*

*
*
boleh tak korang berjanji andai bakal imam korang suruh berjanji jangan menangis tatkala pemergiannya ?
aku tak kuat untuk mengatakan AKU BERJANJI ,
kerana aku tahu aku akan mungkiri janji itu :'(
dia kata tidak elok menangis begitu tetapi banyak pulak air mata ni keluar . 
walaupun pada mata kasar orang nampak nurin tersenyum gembira macam tak ada masalah tetapi dalam hati ALLAH je tahu .
astagfirullah hal azim ,kenapa nurin begini ?
dimana kekuatan kau yang dulu ?
berilah sedikit kekuatan kepadaku untuk melalui likuliku hidup ini .

AJAL& MAUT,PERTEMUAN & JODOH SEMUA TELAH DITETAPKAN 
DOAKAN NURIN TABAH ,MELALUI DUGAAN KECIL INI .
PAST FUTURE


_______________________________________



hello peeps ! selamat datang ke Ladang cherry vanilla. Be nice here and make sure copycats not allowed.
Thank you :)
_______________________________________



_______________________________________




_______________________________________


BEST BY : CIK MIMIN